| Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021-2025 WYNIKI EDYCJA 2022 rok | 2022-03-11 11:00 |
Lista organów prowadzących wraz z wykazem placówek zaakceptowanych do wsparcia finansowego w ramach realizacji Priorytetu 3 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa
w roku 2022, wraz z wysokościami kwot tego wsparcia w podziale na:
- kierunek interwencji 3.1. - zakup nowości wydawniczych do placówek wychowania przedszkolnego;
- kierunek interwencji 3.2. - zakup nowości wydawniczych oraz elementów wyposażenia
do bibliotek szkolnych i pedagogicznych.
|
|
#SzkołaDlaWas – zapisz się do edukacyjnej pomocy Ukrainie | 2022-03-11 10:58 |
Na stronie Ministerstwa Edukacji i Nauki udostępniono formularz rejestracyjny dotyczący wsparcia edukacyjnego dzieci i młodzieży z Ukrainy. Za jego pośrednictwem można zaoferować pomoc edukacyjną i określić jej formę. Formularz zbiera podstawowe informacje, które zostaną automatycznie przekazane do właściwego koordynatora wojewódzkiego przy kuratorium oświaty. Koordynatorzy będą kontaktowali się z wolontariuszami w miarę pojawiających się potrzeb. |
|
Ankieta dla nauczycieli Podstaw Przedsiębiorczości | 2022-03-09 14:28 |
W imieniu Justyny Orłowskiej – Pełnomocnika Ministra Edukacji i Nauki ds. Transformacji Cyfrowej Zespół Rozwoju Otoczenia Technicznego Innowacji – Departament GovTech Polska zwraca się z uprzejmą prośbą do nauczycieli Podstaw Przedsiębiorczości o wypełnienie ankiety dotyczącej ich kompetencji zawodowych. |
|
Wystartowała rekrutacja do XXVIII sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży !!! | 2022-03-07 14:38 |
Tegoroczny temat brzmi: „Jakie ideały żołnierzy Armii Krajowej i Narodowych Sił Zbrojnych przetrwały i odniosły zwycięstwo? Które z tych wartości są dla Ciebie ważne? Przedstaw na przykładzie wybranego bohatera lub bohaterki.”
W rekrutacji mogą wziąć udział uczniowie w wieku od 13 do 17 lat uczęszczający do tej samej szkoły lub zespołu szkół, działający w dwuosobowych zespołach.
Rejestracja zespołu na platformie internetowej jest możliwa do 1 kwietnia 2022 roku do godziny 15:00 |
|
Informacja dla rodziców dzieci przybywających z Ukrainy | 2022-03-01 10:30 |
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ, ЯКІ ПРИБУВАЮТЬ З УКРАЇНИ
Ministerstwo Edukacji i Nauki przygotowało informację dla rodziców dzieci przybywających z Ukrainy. W materiale znalazły się praktyczne wskazówki dotyczące zapisania dziecka do szkoły oraz praw, jakie przysługują uczniom z zagranicy w polskich szkołach. Informacja została opracowana w języku polskim i ukraińskim. |
|
Poznaj Polskę 2022 | 2022-03-01 07:37 |
Nabór wniosków rusza 1 marca 2022 r. ok. godziny 9:00 i jest prowadzony w trybie ciągłym do wyczerpania środków finansowych - decyduje data złożenia wniosku o dofinansowanie wycieczki.
O terminie otwarcia i zakończenia naboru wniosków w kolejnych latach realizacji przedsięwzięcia Minister informuje w BIP na swojej stronie podmiotowej. |
|
Jak rozmawiać z dziećmi i uczniami na temat sytuacji w Ukrainie – rekomendacje dla nauczycieli i pedagogów szkolnych | 2022-02-28 11:13 |
W związku z aktualną sytuacją w Ukrainie Ministerstwo Edukacji i Nauki przygotowało informację dla nauczycieli i pedagogów w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. W materiale znalazły się rekomendacje i wskazówki dotyczące zarówno wsparcia polskich uczniów, jak również dzieci z Ukrainy obecnie uczących się w Polsce, a także tych, które dotrą do naszego kraju w wyniku działań zbrojnych prowadzonych za wschodnią granicą. |
|
|
| | | |
| 2024-04-19 07:35 | Zaproszenie na gale laureatów konkursów przedmiotowych organizowanych w roku szkolnym 2023/2024 | więcej > | | | 2024-04-16 10:30 | „Rozśpiewane, roztańczone kujawsko-pomorskie” – rozstrzygnięcie konkursu dla przedszkoli i szkół z województwa kujawsko-pomorskiego | więcej > | | | 2024-04-15 14:14 | Konkurs poetycki „XXVIII Lednicka Wiosna Poetycka” | więcej > | | | 2024-04-15 13:25 | Arkusze konkursowe i klucze odpowiedzi z etapu wojewódzkiego konkursów przedmiotowych - rok szkolny 2023/2024 | więcej > | | | 2024-04-10 13:57 | Muzeum Wojsk Lądowych – zaprasza na lekcje muzealne w kwietniu 2024 r. | więcej > | |
|